lifeonlinn

Alla inlägg under mars 2013

Av Linn Karlsson - 30 mars 2013 14:46

   
idag är det fyra dagar kvar tills jag fyller år (Y)
ååh, fresten idag är jag med min kompis, Fanny.
Vi ska kanske sova med varandra eeey det äger!

Men eftersom jag är hemma hos hon nu så vill jag
vara med hon  inte uppdatera kan skriva till er sedan
alla LOVERS! men tjarrå!

//Linn
P.S kolla min blogg varje dag pussgurkor!    

Av Linn Karlsson - 28 mars 2013 21:23

Alltså jag är jätte ledsen att jag inte kunnat gjort inlägg! Men nu kommer iallafall ett : jag har inte gjort så mycket idag mest slappat? jag fyller år om tre dagar!!:D asuum hihi men jaja, jag kollar på fuskbyggarna så jag ska se klart det. Det kanske kommer ett till sedan<3

Av Linn Karlsson - 28 mars 2013 21:23

Alltså jag är jätte ledsen att jag inte kunnat gjort inlägg! Men nu kommer iallafall ett : jag har inte gjort så mycket idag mest slappat? jag fyller år om tre dagar!!:D asuum hihi men jaja, jag kollar på fuskbyggarna så jag ska se klart det. Det kanske kommer ett till sedan<3

Av Linn Karlsson - 28 mars 2013 21:23

Alltså jag är jätte ledsen att jag inte kunnat gjort inlägg! Men nu kommer iallafall ett : jag har inte gjort så mycket idag mest slappat? jag fyller år om tre dagar!!:D asuum hihi men jaja, jag kollar på fuskbyggarna så jag ska se klart det. Det kanske kommer ett till sedan<3

Av Linn Karlsson - 25 mars 2013 17:59

Äntilgen ska jag få en snygg header, av min kusin ♥
Ni kan ju vara snälla och kolla hennes blogg : www.cookielovisa.blogg.se !!
Den kanske blir idag och kanske imorgon. Och  jag fyller 11 om 9 dagar - 3April. LÄNGTAN FINNS! varför tycker alla att det är så tråkigt att fylla år, medans det är azuuum att bli äldre!  idag har inget hänt men jaja vi ses kanske senare idag!


pussar & kramar 
P.s www.cookielovisa.blogg.se ä bäst!
glöm inte å kolla!
//Linn

Av Linn Karlsson - 24 mars 2013 17:17

Hej, min andra gerbil Mimmi har också dött för tre dagar sedan :/ ( ni som inte vet vad gerbil är : mus ) och min andra dog för 12 dagar sedan.. jag älskar dem mer än något annat just nu.. vi begravde Mimmi idag! brevid Sanna så nu är dem tillsammans både här nere på jorden och uppe i himlen ♥ skickar ingen bild men graven är JÄTTE fin!♥♥♥ jag älskar dem från månen till jorden minst 1000000000 varv. men dem är nog här brevid mig fast dem inte syns, Dem var underbaraste gerbilerna musarna och allt.. dem lämnade mig för att dem var gamla det var det bästa för dem, otrolig sorg finns!
dem har lovat mig att ha det bra där uppe, tillsammans. så som det ska vara!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ vi har otroligt roliga minnen tillsammans jag och dem, mina busigaste ♥  
JAG ÄLSKAR ER MEST SANNA OCH MIMMI OCH NI FÅR LOVA ATT ALDRIG GLÖMMA DET

Av Linn Karlsson - 24 mars 2013 11:45

Hej, idag har inte hänt mycket här hemma.. jag har redan fått 12 följare (några som tittat in idag lika gjärna, bara) men i alla fall tänkte jag göra en ny header, men tänk på att jag vill ha frågor och kommentarer, vill veta lite vad ni undrar, om jag kan göra något lite bättre (mycket bättre) ni kan fråga mig vad som helst. men det måste vara seriösa frågor för orkar inte med sånna som bara larvar sig så ni vet! men nu ska jag göra en header vet inte riktigt hur den ska se ut! JA ni kan ge förslag ! men nu sätter jag igång! :) blev inte nöjd med min gamla!:/

Ps.Den förra headern blev helt failad, jag vet det men. Fråga bara på :)
//En glad Linn

Hej

Av Linn Karlsson - 23 mars 2013 23:17

som jag sa så skulle det bli ett till inlägg, men det har ökat från 4 till 12 följare, hoppa ni vill ha tävlingar. för det vill jag till och med själv hahaa men nu ska vi se på film, KÄMPA

GodNatt bästisar :*
/linn


Presentation


Hej, jag heter Linn och kommer från Dalarna. Är 10 år, snart 11;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards