lifeonlinn

Alla inlägg den 23 mars 2013

Hej

Av Linn Karlsson - 23 mars 2013 23:17

som jag sa så skulle det bli ett till inlägg, men det har ökat från 4 till 12 följare, hoppa ni vill ha tävlingar. för det vill jag till och med själv hahaa men nu ska vi se på film, KÄMPA

GodNatt bästisar :*
/linn


Av Linn Karlsson - 23 mars 2013 22:24

tävling kommer!..
som ni ser på rubriken så kanske det blir en liten tävling om jag får ungefär 50 följare! :) 
och om den / dem tävlingarna är bra kan det fortsätta och du kan bli en vinnare! coolt ;) 
Dem kommer lite senare då men ja, idag har det varit tråkigt, booooring!
det började med att jag vaknade kl:07:14 gick på toa (inte intressant) kikade med malen och några fler (karlssonsklister (kik)) och sedan somnade jag om, vaknade igen halv 10 gick upp åt frukost. sedan kommer jag inte ihåg nå mer men sedan på eftermiddagen sjutsade vi mammas kompis till något grejsimojs sen köpte vi godis. vi har spelat kort (plump) och sedan har vi sett teve och nu sitter jag och skriver till er (bara er) men jaja glöm inte att dina kompisar kanske vill vara med i mina tävlingar! :) kanske kommer ett inlägg lite senare (alltså på mobilen) men jaja seyaah!

tjingerling, kramar &pussar
//Linn ♥

Av Linn Karlsson - 23 mars 2013 07:25

Tjena!
Jag är rätt trött klockan är 07:19 bara för att jag är van med skola kan jag inte sova länge... Jag har fått 2 följare, skaffa ju bloggen igår så ja! Det kommer ett roligare inlägg sen( på min dator) för just nu sitter jag på mobilen! Ni kommer ihåg att ni kan fråga på! ?


Tjingerling
Linn
Åhh juste. Det var inte meningen att ha ett frågetecken efter Linn i förra inlägget men vi ses!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter Linn och kommer från Dalarna. Är 10 år, snart 11;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards